Hello Mister! - Reisverslag uit Padang, Indonesië van Gisella en Ilse - WaarBenJij.nu Hello Mister! - Reisverslag uit Padang, Indonesië van Gisella en Ilse - WaarBenJij.nu

Hello Mister!

Door: Ilse & Gisella

Blijf op de hoogte en volg Gisella en Ilse

19 November 2013 | Indonesië, Padang

Zo, daar zijn we weer. Even een kort berichtje vanuit Indonesië, helaas laten de foto's nog even op zich wachten.
Allereerst willen we jullie bedanken voor alle leuke berichtjes, erg leuk om te lezen.

Na bijna drie weken in Indonesië te hebben rondgereisd, hebben we al veel gezien en meegemaakt. Borobudur, Prambanan, het strand op Bali, hutjemutje in de trein en bus, een smerig hostel in Kalianda en een overheidsfeestje in Krui. Wat we overal wel tegen komen, zijn starende mensen, mensen die gevraagd en ongevraagd met ons op de foto willen en de "Hello Mister"s vliegen ons om de oren. Kortom, te veel om op te noemen! We hebben het prima naar onze zin en we zijn nog lang niet van plan om naar huis te komen!!

Momenteel zitten we in Padang, Sumatra. Over een paar dagen gaan we Bukittingi onveilig maken en de 29e vliegen we alweer naar Kuala Lumpur.

Hopelijk gaat in Nederland ook alles goed! We willen jullie bij deze alvast succes wensen met de voorspelde natte sneeuw... Wij houden onze korte broek nog even aan!

• 19 November 2013 - 17:08

Adje Berghmans:

Hallo dames
    Leuk om wat van jullie te horen
    Volgens mij hebben jullie het erg naar je zin en wat wil je nog meer lekker in de korte broek lopen kun je hier momenteel niet doen
    Ik wens jullie nog veel reisplezier xxxx adje

• 19 November 2013 - 18:15

Tim:

uit wraak ga ik straks tijdens die sneeuw ook gewoon in korte broek naar buiten!!! (met nog 3 broeken eroverheen aan wsl).

Veel plezier daar! Goed om te horen dat het goed gaat :)

• 19 November 2013 - 18:47

Petra En Jan:

Fijn om te horen dat het goed gaat, we wachten de foto's nog af.
    Geniet ervan en de groetjes daar.
    Petra en Jan

• 19 November 2013 - 20:11

Annie V D Berg:

Hoi Ilse wat fijn om te horen dat het zo goed gaat ga verder met genieten ,
    Wij genieten samen metJelte en m
    Mila van Sinterklaas tot het volgend verslag
    Groetjes Domien en ANNIE

• 19 November 2013 - 21:19

Mari En Bep:

Hallo Ilse.
    Jullie zijn heerlijk aan het genieten en met dat mooie weer heerlijk toch.
    En fijn dat het zo goed gaat.
    Wij wachten weer tot het volgende verslag van jullie en foto's.
    Tot volgende keer. xxxx

• 19 November 2013 - 22:12

Jeanne V Dun :

Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin stuur alleen wat zon naar ons
    Dames geniet er nog lekker van

• 19 November 2013 - 22:15

Ad En Jeanne:

Geweldig gewoon dat jullie zo genieten en zoveel zien.
    Blijf genieten en bedankt voor jullie verslag.
    Groetjes AD EN JEANNE UIT DRUNEN

• 20 November 2013 - 07:47

Pieter:

Hoi dames,

Dat klinkt allemaal prima. Hopelijk ziet het er ook goed uit maar daar twijfel ik niet aan. Veel plezier nog in Indonesië en je weet het he: als je in meervoud wilt spreken, moet je jezelf gewoon herhalen!
    Pisang pisang, babi babi, ajam ajam ;-)

Geniet ervan.

Groetjes Pieter (ook namens Ellen en Mila natuurlijk)

• 20 November 2013 - 08:53

Wendy:

Wat goed om te lezen dat jullie zo lekker genieten!!
    Heel gaaf!
    Idd een beetje zon en warmte kunnen we hier ook wel gebruiken ;-)
    Heel veel plezier nog in Indonesië!

• 20 November 2013 - 11:33

Nikkie:

Jaloers! Maak er een feestje van daar in het Oosten.
    xx

• 20 November 2013 - 12:41

San :

Hoiiii Gisella,
    Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt...zo ook te horen is het weer daar prachttig .....oké ik pak nu mijn privé-jet en kom eraan........✈️ Want mijn ezeltje is ontslagen .......die is zo traag

• 20 November 2013 - 19:53

Ahmed:

hoi gisella fijn om te horen dat het zo goed met je gaat . ik zou ook wel willen komen op de rug van mijn broer.in plaats van die stres op school en die kou.groetjes ahmed

• 23 November 2013 - 21:46

Frans En Hermine:

Dag Gisella en Ilse!

jullie zijn nu al bijna één maand weg, wat gaat de tijd toch snel!
    We vonden het wel jammer dat we jullie niet gezien hebben voor jullie grote ontdekkingsreis. We willen wel geloven dat elke dag een boeiend avontuur voor jullie in petto heeft. Geniet ervan en let op jezelf!

• 07 December 2013 - 13:04

Henk En Jeanne :

Wel leuk om te lezen dat Jullie zo genieten de sint niet gemist? Ga lekker door met genieten .Jullie hebben nog mooie vooruitzichten
    Groetjes Jeanne en Henk

• 07 December 2013 - 19:23

Paul Bink:

ilse en gisella.....

hier bij mij gaat alles goed.
    tot snel.
    xje paul