Time Travelers - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gisella en Ilse - WaarBenJij.nu Time Travelers - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gisella en Ilse - WaarBenJij.nu

Time Travelers

Door: Gisella & Ilse

Blijf op de hoogte en volg Gisella en Ilse

31 Oktober 2013 | Indonesië, Batavia

JAKARTA - 27 oktober jongstleden zijn Ilse en Gisella vertrokken uit Nederland. Via Helsinki vlogen zij naar Singapore. Hier vebleven zij enkele dagen. In die tijd hebben zij het grootste gedeelte van de stad gezien. Het is een bijzondere stad met verschillende uitersten. Van het hypermoderne Marina Bay tot het dichtbevolkte Little India, een wereld van verschil. Ook in het hostel vielen zij van het ene uiterste in het andere: van relaxen in de massagestoel tot stressen in bed met Sjaak en Truus (de bedbugs die je er gratis bij krijgt). Gelukkig hadden Sjaak en Truus het vooral naar hun zin in het bed van de onderbuurman. Na drie dagen Singapore zijn Gisella en Ilse vandaag in alle vroegte vertrokken naar Jakarta. Na een tijdje met het vliegtuig in de file te hebben gestaan, zijn ze ook daar veilig aangekomen. En toen ineens... BAM!! Een kleine cultuurshock. Waar in Singapore Engels de voertaal is en mensen zich netjes gedragen omdat ze anders stokslagen krijgen, gaat het er in Jakarta net iets anders aan toe. Articuleren in het Engels is lastig voor de meeste Indonesische mensen hier en ook nemen ze de verkeersregels niet zo nauw. Oppassen geblazen dus!
Na deze afgelopen dagen in vier verschillende tijdzones gezeten te hebben, is het vanavond nodig een schoonheidsslaapje te gaan doen, zodat zij morgen met een frisse blik de stad kunnen gaan verkennen.
Helaas is het nog niet gelukt foto's van deze tijdreis te uploaden, deze volgen dus later!

• 31 Oktober 2013 - 15:25

Nikkie:

Ha ladies,

Klinkt als een overweldigende start van jullie reis!
    En bedankt voor de felicitaties vanuit het Verre Oosten.

Liefs, Nikkie

• 31 Oktober 2013 - 15:31

Lynn:

Wauw, dat klinkt als een spetterend begin!
    Geniet ervan!

Veel liefs, Lynn

• 31 Oktober 2013 - 15:33

Wendy:

Klinkt als een super goed begin!! Gaaf!!
    Slaap lekker en heel veel plezier!!

• 31 Oktober 2013 - 15:41

Adje Berghmans:

Hoi dames
    Het begin is gemaakt lekker genieten
    Xxx adje

• 31 Oktober 2013 - 17:11

Petra Van Groesen:

Hoi Ilse en Gisella,

Al een heel avontuur wat jullie al mee gemaakt hebben.
    Ga er van genieten, we kijken nu al uit op meer reisverhalen en foto's.

Lieve groetjes en xxx Jan en Petra

• 31 Oktober 2013 - 18:02

Diny:

Hééé Ilse en Gisella

Wat een knallende start: 4 verschillende tijdzones en een cultuurshock, allemaal in 4 dagen tijd!!!
    Dit is nog maar het begin!

Liefs en groetjes
    ome Wim en Diny

• 31 Oktober 2013 - 18:56

Annie En Domien:

Het verplaatsen kost veel energie, zeker met 4tijdzones. Langzaam zal de rust komen, tenslotte hebben jullie nog wel even de tijd. Wij wensen jullie vele mooie momenten en onvergetelijke momenten om de rest van jullie leven nooit meer te vergeten. Geniet van de mooie reis. Groeten uit een koud Made.

• 31 Oktober 2013 - 20:47

Jeanne:

Zeker indrukwekkend maar je heb nog veel te gaan hoor jeanne en henk

• 31 Oktober 2013 - 22:21

Sanne:

Klinkt super leuk Gisella . Maar ik zou wel oppassen van het verkeer, het zag heel grappig uit trouwens. Hè heb je beetje kunnen genieten van 4 verschillende tijdzones , is best bijzonder wow!!!!

XXX

• 01 November 2013 - 12:06

Mari En Bep:

In zo'n korte tijd al zoveel mee gemaakt. Geniet eerst maar eens van de indrukken die je gezien hebt.
    Even ontspannen. Wij wachten op jullie volgende verslag en foto's.

xxxx

• 01 November 2013 - 15:24

H . V. Dun:

Geniet er van henk

• 02 November 2013 - 23:29

Saskia:

Jullie hebben al heel wat meegemaakt in een paar dagen tijd....
    Hopelijk lekker kunnen slapen en alweer mooie dingen gezien en meegemaakt.
    Geniet ervan! Wij genieten mee van jullie verhalen en foto's, groetjes Walter, Saskia en Elise

• 07 November 2013 - 16:10

Ad Mimpen En Jeanne:

Veel genieten en riezen gewldig .
    We blijven jullie volgen.
    DOEI!!

• 12 November 2013 - 20:03

Elma:

Hoe durf je Truus en Sjaak zomaar in de steek te laten? Gewoon leiband kopen en meenemen die huisdieren haha :-p

Wil je ook een hele gelukkige verjaardag toewensen..bugfree! zeker die taart!

groetjes Elma & Co