Foto-update - Reisverslag uit Tanah Rata, Maleisië van Gisella en Ilse - WaarBenJij.nu Foto-update - Reisverslag uit Tanah Rata, Maleisië van Gisella en Ilse - WaarBenJij.nu

Foto-update

Door: Gisella & Ilse

Blijf op de hoogte en volg Gisella en Ilse

13 December 2013 | Maleisië, Tanah Rata

Momenteel zijn we in Tanah Rata, Maleisie en we vermaken ons nog steeds erg goed!
We zetten even een paar foto's van de afgelopen tijd in Singapore en Indonesie online om jullie jaloers te maken ;)

• 13 December 2013 - 12:56

Janou:

Ziet er goed uit! Jaloers word ik er zeker van ;) Ik blijf me verbazen over hoe bruin jullie zijn...
    Xx

• 13 December 2013 - 13:06

Adje Berghmans:

Leuke foto's Ilse jullie hebben al een lekker kleurtje
    Geniet er nog van

• 13 December 2013 - 13:16

Ellen:

Ik weet niet of ik jaloers word van die eerste foto, maar de rest...! Oeh, ik wil terug!
    Geniet ervan!

• 13 December 2013 - 14:03

Nikkie:

Zeker jaloers! Ziet er goed uit meiden, lekkere bruine toetjes ook. Enjoy en straal even een beetje warmte deze kant op aub!

• 13 December 2013 - 15:20

Henk En Jeanne :

Jaloers ben ik niet alleen het mooie weer zou ik wel willen geniet er maar van dames is daar ook kerst en nieuwjaar ?
    groetjes Henk en Jeanne

• 13 December 2013 - 15:25

Bep :

Prachtige foto's ook wij genieten met jullie mee.xx

• 13 December 2013 - 16:01

Ad En Jeanne:

Geweldige foto's zeg ! geniet van het mooie weer en de prachtige omgeving.
    Groetjes Ad en Jeanne

• 13 December 2013 - 18:14

Annie En Domien:

Wij vinden het heel leuk om van jullie prachtige reis op de hoogte te worden gehouden. Wij begrijpen nu nog beter hoe jullie naar deze grote reis hebben uitgekeken. Jullie zijn al kort bij het paradijs geweest. Hoe moet dat straks in ons kikkerlanden? Voorlopig kunnen nog een lange tijd van alle mooie plaatsen en momenten genieten. Wij zullen jullie met plezier volgen. Groetjes Ando

• 13 December 2013 - 18:27

Jan En Petra:

Hoi Ilse en Gisella,
    Wat een mooie foto's, jullie genieten volop, en wij genieten van de foto's.
    Ga zo door dan zullen jullienog veel mooi's zien. Wij wachten op de volgende foto's.

groetjes en xxx Jan en Petra

• 13 December 2013 - 20:01

Fam Dudok:

Jaloers????
    Op die douche zeker :P

• 14 December 2013 - 17:17

Toon Van Gool:

vanmiddag bij je ouders op visite geweest en toen deze gegevens gekregen. geniet ervan meiden.

• 15 December 2013 - 12:28

Paul Bink:

hey... girls out there.... xxxxxxx

• 18 December 2013 - 12:58

Jeannette Van GRoesen.:

De mooiste stranden!!!!!! De luxe douches!!!!! De leukste dieren!!!!!! Bijzondere mensen!!!!!!
    Nog heel veel plezier dames. En natuurlijk onvergetelijke feestdagen toegewenst.!!!!!!!

• 19 December 2013 - 11:52

Sanne :

Heyyy Gisella.

Prachttig foto's,maar die douch...........hihihi.

Trouwens de leukste foto is de eerst van de laatste 4. even serieus wat dacht jij dat die aap ging doen

• 20 December 2013 - 18:15

Kris:

Jaloers, jaloers, jaloers.

• 21 December 2013 - 12:39

Paul Bink:

hallo ilse ... line up rockwerchter is vet joh....xxxx