Zon, zee, angst :) - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Gisella en Ilse - WaarBenJij.nu Zon, zee, angst :) - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Gisella en Ilse - WaarBenJij.nu

Zon, zee, angst :)

Door: Gisella & Ilse

Blijf op de hoogte en volg Gisella en Ilse

01 Januari 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Hallo allemaal!

Bij deze willen we jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar wensen! We hopen dat jullie allemaal een leuke jaarwisseling gehad hebben. Wij in ieder geval wel :):):):):):)
We hebben oud&nieuw in onze korte broek op het strand gevierd en dat is zeker voor herhaling vatbaar!

De afgelopen tijd hebben we onze buikjes rond gegeten in Penang, de food capital van Maleisie. Ook hebben we hier gehiked, op het strand gelegen en een nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Gelukkig niet voor onszelf, maar ook het Maleisische ziekenhuis was een bijzondere ervaring!

Na Penang zijn we doorgereisd met de "kotsboot" naar Langkawi, helemaal in het noorden van Maleisie. Daar zijn we ware locals geworden op onze scooter, hebben we op het strand gelegen, in watervallen gezwommen, doodangsten uitgestaan in de cable car en bijbehorende berg, en ook hier hebben we gehiked. Dit laatste was nog een behoorlijk avontuur. We vertrokken om vier uur 's nachts zodat we een mooie zonsopgang konden zien, helaas hadden we er geen rekening mee gehouden dat de lantaarnpalen in Maleisie niet werken. Waardoor we 3 uur lang op een verlaten bergweggetje hebben gelopen, waar we verschillende keren bijna in onze broek hebben gescheten (lees: rotsen die in koeien veranderen, vogels die ineens gaan vliegen, wapperende bananenbladeren, Gisella die insecten aantrekt, en apen die onze boterhammen met pindakaas wilden stelen (al zaten deze alleen in ons hoofd)). Eenmaal boven op de berg kwamen we in een spookstad: we zaten midden in een wolk en hebben die mooie zonsopgang helaas moeten missen. Gelukkig hebben we wel kunnen genieten van een kopje koffie. De dagen daarna hebben we bij moeten komen op het strand ;)

Hopelijk hebben jullie allemaal fijne feestdagen gehad en begint 2014 goed! We laten binnenkort weer iets van ons horen.

• 01 Januari 2014 - 16:35

Louis:

Ik wens jullie ook een gelukkig, gezond en avontuurlijk 2014.

• 01 Januari 2014 - 16:54

Germa Emkow:

Ook voor jullie een heel gezond en gelukkig nieuwjaar met heel veel mooie nieuwe avonturen!

Germa en Gunter

• 01 Januari 2014 - 17:11

Jan En Petra:

Dag dames, jullie een heel goed 2014. Maar zo te horen gaat dat vast wel lukken. Geniet nog een paar dagen in Maleisie en dan weer op naar Indonesie. We kijken nu weer uit naar het volgende reisverslag als we dit allemaal lezen. Groetjes xxx Petra en Jan.

• 01 Januari 2014 - 17:22

Jeanne V Dun :

Aller eerst de beste wensen en een leuke reis nog dat zal wel lukken jullie hebben nog dik 8 maanden voor de boeg groetjes Jeanne en Henk

• 01 Januari 2014 - 17:58

Chantal:

De allerbeste wensen ook voor jullie, geweldige ervaringen, mooie dingen beleven jullie.
    Kei leuk meiden. Blijf genieten

• 01 Januari 2014 - 18:43

Jolanda Van Groesen:

Voor jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Maar dat komt wel goed zo te lezen.
    Blijf vooral lekker genieten van alles wat jullie nog gaan doen.
    Groetjes

• 01 Januari 2014 - 19:12

Tante Francien:

Allereerst de beste wensen en een gezond en fijn 2014 ik hoop dat heerlijk genieten van jullie reis en gezond weer terug komen groetjes tante Francien

• 01 Januari 2014 - 19:43

Sanne Wub:

Haha, wat een avontuur zeg! Fijn dat het verder nog steeds allemaal goed gaat. Een mooi 2014 voor jullie, met mooie reisavonturen!

• 01 Januari 2014 - 21:15

Annie En Domien:

Hallo meiden een gelukkig nieuwjaar wat een avontuur hebben jullie beleefd maar zo te lezen genieten jullie voor tien ga zo doorvgroetjes uit Made.

• 02 Januari 2014 - 10:04

Mari En Bep:

Een gelukkig en gezond 2014 voor jullie. Wat een avontuur jullie genieten er wel van .
    Ga hier nog even mee door en hopen dat we snel weer wat van jullie horen. xxxxx

• 02 Januari 2014 - 14:08

Fam Dudok:

Lekker bezig!!!! :)
    Ook voor jullie de beste wensen voor het nieuwe jaar (nog steeds ;))
    Superleuk om jullie reisverslagen te lezen, juist ook omdat ik er geen halve dag voor uit hoef te trekken. Keep up the good work! Geniet van alle mooie momenten dan doen wij dat op afstand een beetje mee, hie rin het kouwe grauwe NL! xx

• 02 Januari 2014 - 15:53

Ad En Jeanne Uit Drunen:

Jullie zijn goed bezig ver van huis!
    Alle goeds voor 2014.
    Bedankt voor jullie verslag.
    Groetjes en blijf genieten!

• 04 Januari 2014 - 20:55

Frans En Hermine:

Wat fijn om van jullie te horen. En zo te zien kunnen jullie ook nog prettig fantaseren, zo vroeg in de ochtend.

Nog oneindig veel geluk in HET jaar van jullie leven!!!

grts, Frans en Hermine

• 05 Januari 2014 - 19:37